?

Log in

No account? Create an account
 
 
09 June 2010 @ 07:59 pm
Yeah...  
So I was going to come here and bitch about how my job is so freaking boring I fear that my internal organs are going to fall asleep and cause me death, but then I decided that wtf, it's a job, I should be less of a whiny brat and just be grateful I'm employed.

So anyway.

My job may be boring as fuck and I'm pretty sure will eventually give me carpal tunnel, but it sure is good to have a steady income again. And the people I work with are really nice. A woman named Miriam who is sooo sweet and friendly and totally made me feel welcome and some dude named Robert who is going to college in the U.S. so I must hate him on principle. Lucky bastard. He's nice tho. So it's fine.

Here, have a picture of my first weeks workload:



Yes, those are in fact 900 contracts that I had to register. Such fun. Also, I will never fill out a form with crap handwriting ever again. I now know the pain of having to google everything in an attempt to figure out if that shit says Ahmed or Sven, or if that's a 3 or a 5 or a 9. I swear most people write like 5 year olds. Thank god they're moving me to production tomorrow. No more contracts for me \o/ At least until they get more.

Also, I'm thinking of changing my username to menageetoile possibly, jsyk if the tokoshie link suddenly stops working for you non-LJ ppl.

Anyway. Here is your update Louise :3 Sorry I'm such a lazyass twat.
 
 
Current Mood: tired
Current Music: David Bowie - Heroes | Powered by Last.fm
 
 
 
(Anonymous) on June 10th, 2010 05:36 am (UTC)
Louise
Ah, äntligen lite uppdatering.

Hur mår du? Ska du inte åka till thas states, du måste uppdatera mig med ditt liv ^^
Tokoshietokoshie on June 10th, 2010 06:39 am (UTC)
Re: Louise
I'm fine :3 I'm working on the states thing. I had some ~issues with one of my references and I still need my stupid drivers license, but yeah... I'll get there. Hopefully. Meanwhile, I'm doing this shit.

How are you all the way over there on the opposite side of the world? Is Korea everything you imagined?
(Anonymous) on June 10th, 2010 07:42 am (UTC)
Hannah
Bluuuh ;_; Sounds boring. At least you're not cleaning up god-knows-what on a cruiser-ship-mathingy. But hey, yeah like you said, it's a job, and we do it damn good.

Fighto!